Friday, May 20, 2011

I miss her so much :'(

My beloved teacher.
Manaa cikgu pergi? sumpah rindu gilaa kat cikgu.
Dulu time cikgu adaaa kat SMKSI everyday saya happy sangat sangat, if saya lambat hari Isnin biasa lhh perhimpunan kan? heeee :) cikgu lhh saya mesej kan tanya dah habis perhimpunan belum sebab taknak kenaa denda. maklum lhh orang terlalu baik kan? tngok muka pengetua dulu mahu terkeluar biji mata heee :)
Tapi sekarang pengetua baruu, sgt sgt sporting. Ehhhhhh tetibaaa ceritaa pasal pengetua pulak niee? lari topik okaaay? :D
Sumpah aku rindu diaa sangat sangat, manaa lhh dia pergi. Apa lhh dia buat sekarang niee kan, entah sihat kea tak, makan minum diaa, hmm serious dah anggap dia mcm kakak saya sendiri.

Inilah antara present yang dia pernah bagi kepadaku.
Hmm time birthday form2 dia adaaa bagi keychain tauu, nama BELLA. sampai sekarang adaa lagi keychain tuh kat rumahhhh ohh.
Time form3 pulakk dia bagi cake besar yang amat bermakna bagi aku. yelahh mana taknyaa tetibaa mesej aku suruh keluar japp, than bagi cake. Hmm rinduuu :'(
than time form4 malam hari kelahiranku itu, dia mesej suruh keluar rumah japp. than dia bagi saya cake secret recipe 6 slice yang berlainan perisa. Wahhhhh rindunyaaaaaa :'(
FORM5? ohh belum sampai birthday lagi heeee :) korangg pun nak bagi jugak keaa? nanti saya ceritaa kat sini jugakk ( haha k perasan) 19 September 2011 :)


You're the best teacher ever :) 
I love you forever and I miss you so much :'(
Please always remember me, because ill will always remember all the things you've done for me.