Friday, July 22, 2011

Jalan Wangsa Walk Mall :)

Hari selasa kat sch Tyraa semua plan nak tengok movie lah bagai en. Cerita Flat 3A pulak dahh.
So ajak lah Ced sekali en pergi. Mula mula taknak ajak sbb nak spent time dgn diorang je en en :)    
Last last Tyraa pergi mesej Cedric pulak dah. Aduhhh apa pun tak boleh, apa pun tak boleh :D

1.50 p.m Loceng pun berbunyi, 
balik tu semua kelam kibut nak bersiap bagai en hihi :) Then gerak lah. 

Cerita Flat 3A tu en, mcm apa je doe. Sumpah tak best haha :) Tapi nak buat mcm mana en, dah beli tiket so terpaksa lah tengok en. Ni semua Tyraa punya pasal lah kan kan? Bongek betul haha

Nahh gambar kami 





Korang. Aku sayang korang doe. Ecehh haha :) Yelahh last year en, lepas ni mmg susah dah lah nak hang mcm ni. Plan dalam kelas lah bagai, makan cendol lah. Shopping sesama lah, pergi makan lah. Aduhh mmg aku tak boleh lupakan doe. Pukul10.50 loceng bunyi kita turun tangga sama sama menuju ke kantin, perut semua dah berbunyi en. Lagi lagi si Tyraa ni haa, lapar je garu perut tu haha :D Pastu makan sama sama lah en. Wahh mmg tak lah aku nak lupakan korang en b? :'( Lepas ni semua dah berpecah en, sorang kemana mana entah. Hm, hope kita takkan berpisah kat besties? 2Marikh and 5Marikh takkan ku lupakan. Terlalu banyak sangat kenangan manis kan kan? Hope korang pun sama lah tau. Jangan lupa aku. Rumah aku ada je kat blokD tu haa. Bak kata tyraa rumah takkan lari lah kay :)
Sue Tyraa Syima Lynda Farah Era Mahani and all okay :)





Haa ni pulak Sueviour Bee. Click kat facebook lah kalau nak kenal dia okay :)
She is my everything lah b. She's like a star :)
Sue, aku sayang kau sangat doe. Tak tahu lah nak cakap mcm mana weh, sayang tak terkata lah. Kawan rapat since form2 kan b? Mana lagi nak cari kawan mcm kau b. Kadang kadang time aku sedih sakit kau ada and kadang kadang tu aku diam je kalau sakit sbb taknak kau susah hati oh. Bagi aku kebahagiaan tu dah cukup lah, tengok kau senyum gelak semua dah cukup buat aku sembuhkan penyakit aku ni b. Kau pun tahu en penyakit aku mcm mana en. Asyik jumpa doctor je. Hm, tak tahu lah sampai bila doe nak sakit je. Takpe lah janji kau sihat kan sue? :) Hope kau tak lupa aku lah. Ingat  semua pesanan aku kay b? Susah dahulu, Senang kemudian okay :)
Aku suka tengok kau sihat je sue, paling tak suka time kau tak datang sch sbb demam then pergi klinic injection doe. Paling tak suka. Biarlah aku sorang yg sakit kay sue, asalkan kau sihat okay :)




Ni sayang saya lah hihi :) Cedric Chang Kee Sern. Muahhhhhhh :-*
Yess dia mmg cina, tapi insyAllah kalau panjang umur dia akan memeluk ISLAM. Kalau tuhan mengizinkan bell terus hidup, bell akan jaga dia seperti mana bell jaga family and my friends :)


YOUR LOVE ;
Belle