Monday, October 15, 2012

Sekolah Semangatku.

Hi dear friends, I know you miss me haha k lawaaakk. So long... tak update my blog alahaaaii rindunyaa. Alhamdulillah dengan yang maha Kuasa saya masih bernafas dan boleh melihat kawan kawan saya semua bahagia dan ada yang sudah bergelar isteri, sudah membina rumah tangga yang halal disisi ALLAH S.W.T. Congrats korang, sorry tak dapat datang sebab sejak kebelakangan ni saya busy lah dengan kerja/study/family lagi. Kita sama sama doakan kejayaan masing masing okay, baru lah hidup boleh berjaya. Kalau kita susah macam mana sekalipun, jangan lupa solat berdoa kepadaNya kerana dia sentiasa bersama hambaNya. Saya Siti Nornabila Huda ex class 5 Marikh 2011, tak pernah lupa semuanya, lagi lagi kawan sekolah yang amat saya rindui. Kita study bersama, turun kantin/makan bersama, gelak tawa bersama, jatuh bangkit semula bersama. I miss you alls girlsssss. Miss so much. Please take care :)


Oh Damn, aku terjumpa gambar ni in my folder Ya Allah rindunyaaaa nak hias class sama, nak sapu sampah, berdiri atas kerusi, kena rotan, buat sudut kemerdekaan, buat bendera, lukis itu ini. I miss all our memories. Maafkan aku jikalau aku pernah terkasar bahasa dengan korang. RINDU!

Sweets Geng ; SUE , ERA , TYRAA , SYIMA , LINDA , FARAH , MAHANI , FATIN , HUSNA .
Aku sentiasa ingat korang dalam ingatan, tak pernah lupa tau. I love you.


Mulakan setiap langkah kita dengan Bismillah, banyakkan berdoa yee. Jangan pernah give up walau apa jua dugaan dan ujian mengharungi diri kita. Saya tahu korang semua tabah. Insyallah :)

Yang Ikhlas ;
Siti Nornabila Huda :)