Thursday, February 16, 2012

Friends Make Me Smile Again :)

Hi dan Assalamualaikum semua...



Okay sekarang saya nak bagitahu yang saya dah tiada kerja dah, asyik kerja berhenti je, mama pun dah bengang haha :p Kay kay lekkkk. Lepas habis je SPM ni ingatkan nak kerja KFC balik tapi macam malas ah sebab manager semua dah tukar, and semua staff baru. Okay honestly, saya taknak jadi budak baru lagi, tak suka tak suka hehe :D

So dah tak kerja ni kerja saya asyik keluar jelahh en, jumpa orang tu jumpa orang ni. And hari tu sabtu saya keluar  kan, saya dapat jumpaaaa gegirlsss saya. Okay jangan jelly :p

Nah ni gambar kami hewhew :)




 Hi Anis Syafira Zakaria, ni first time kita meet en en? Saya suka cangat cangat hehe :) Okay yang lain please jealous :)







Era Qusniza, Iloveyou. Tolong lah ingat itu hehe :) kbye takde mood actually nak update blog ni.

Assalamualaikum..