Tuesday, November 22, 2011

Graduation Day's :)

Gyeahhhh, hari yang kami tak jangka kan telah pun tiba dan berlalu. Sumpah time tu best sangat sangat, sebab dapat berkumpul semua kat luar kannn, haaa semua lawa lawa jeeee. Sampai susah dah nak cari belle yang mana. But cooooool, bak kata ERA senang je nak tahu belle yang mana, cari lah tudung belang haaaaa! Memang betul pun belle sorang je yang pakai tudug like Zebra tu haha :D

But....... Rasa mcm tak puas lah sebab cikgu lah gerak lambat. Dah tahu tempat tu jauh. Damn -___- 


Haaaa itu lah tudung yang saya pakai, haha lawaaaa kann? okayperasan. Pakai baju tu rasa mcm nak pergi bersanding je ohhh. Sumpah ramai cakap haha :D Saya memang suka perasan so? <3

Ni lah gambar yang sempat kami capture before pergi dan masa balikkkkk :)


                                         Tyraa, Esther, ME, Era, Sue, Fatin and Lynda :)


                                          Husna, Esther, ME, Era, Sue, Fatin and Lynda :)

Time ni penat sikit lah sebab datang je sekolah semua suruh betulkan tudung dorang, haishhh sayang saya semua ni memgadaaa betul. PLUS comel je dorang bertudung ooooohhh. Hope habis sekolah nanti pintu hati dorang terbuka lah nak bertudung kann >_<



Haaa itu lah jejaka yang sangat nakal di sekolah. Cikgu ada dalam class pun dorang boleh keluar lah, lepak class belle lah.Haihhhh sabar jelaa, lelaki kan biasa lah tuuuuu :) Alep and Din memang suka kacau belle tahu takk, yang si Alep ni selalu cakap belle salah sekolah lah, mentang mentang lah dorang tu tinggi SIKIT kann? :( Takpe takpe, belle redha.



Gyeahhh, itu lah besties sayang antara hidup dan mati. Awaaaaaaaaaak, saya sayang awak sangat sangat tauu.
To her bf: Zakwan Ariff, please jaga dia elok elok tauuu. Jangan sakitkan hati dia, nanti belle belasah awakk :p


                                Muka saya dengan dia sama kann? Muuuuaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh :*


     Era Qusniza, Dia comel kann? Belle dah pakai wedges pun tapi tetap pendek. Eeeeeee tak sukaaaa -___-


Korangggg, rindu lah satu class dengan korang, I miss 2Marikh :'( Korang nanti take care tau kat luar, jangan lupa aku tau. Sambung belajar tau, yelahh korang kann pandai :)




Haaa ni Mak Datin class SURIA. Haha we look so gorgeous right? HAHA KBYE :)
Atennn, Tiraaaa, Yayangggg. Take care tau. Happy sangat dapat kenal dengan korang semuaaaaaaa. Jangan lupa budak pendek ni tau tau >_<


    Colour baju belle sama dengan  NAJIB kann? Haaa jangan jelesssss :) Dia handsome sangat, haha kbye.



Haaaaaa ni time dapat SIJIL, haaa macam budak U yang pendek kann? Kakak lah cakap, sbb dulu kan takde graduation semua ni kann? Kesiannnn :D


Haaaaa ni lah time balikkkk, yang beg merah tu act orang dapat cabutan bertuah. Tapi belle tak dapat pun sebenarnya, tapi minta kat orang yang dapat. Than dia bagi kann, so apa lagi rezeki kan amek jelahhh haha. Thanks to him :)



Guys, I'm gonna miss you all. Tak sangka kan daha habis sekolah dah kitaaa, dulu time form1 semua kecil je lagi and tak kenal lagi perangai masing masing. Bila dah masuk form5 je, haaa amek kau! Semua tunjuk belang kann haha. 
Sumpah aku akan rindu korang semua oh, di sekolah tempat aku hilangkan tension after tengok kawan kawan aku ni semua happy and tersenyum je, Aku turut tersenyum. Hmmmm, aku selalu ada masalah kat rumah, semua aku yang salah. Tapi bila aku disekolah, tak sangka disitu lah SYURGA buatku.
Betul lah kata orang, zaman persekolah lah the BEST! Aku sayang korang sangat. And sorry for everything eh? Aku pun manusia biasa jugak mesti lah pernah buat kesilapan kann, terguris hati ke kan. Sorry sangat.
And sorry sebab tak dapat jemput korang datang rumah beraya tahun ni. Mama busy lahhh, takde siapa nak masak. Biasa lah kawan aku ni akn ramai and kuat makannnn kan? :D
You all always in my heart. InsyAllah aku akan ingat korang sampai bila-bila. And thaks to my teacher :)

Okay lah disini lah saya berhenti sebab taknak menangisssss, haaa byee :'(