Thursday, January 12, 2012

Without Friends I'm Nothing.

Assalamualaikum. Okay lama dah tak update blog ni, maklum lah kat rumah takde laptop. Haaaa sedihh ahri tu plan nak beli tapi nak buat mcm mana, hajat itu tidak kesampaian. Okay saya nak cerita sikit lah kan about my friends plus bestfriend forever ni. Thanks sangat kat dorang sbb sanggup luangkan masa bersama saya, dorang tahu time tu saya tengah sedih kerana hati dilukai kan? Heeee :) Takpe chill Bell!


Haaa ini lah gambar kami yang tak seberapa, dah habis sekolah boleh balik malam sikit kot. Tapi bila balik, masuk rumah beri salam, mama mesti pandang saya, tengok saya berpakaian apa, haaaa malu lah :p Pastu cakap mcm ni 'Biela lambatnyaa balik' Padahal pukul9 pun belum. Lek lah mama :D







Haaa yang ini time malam, kalau korang perasan time ni kitaorang semua pakai skirt. Saya sorang je pakai dress, KUNING pulak tu heeee. Btw dress tu present dari besties saya Suriati Samsuddin.










Sueviourbee, Norsyeira Anuar, Aina Syamirah N, Wanny Halid, Fatin Suraya and tak lupa jugak kepada lagi sorang kawan kami tu Najihah Izzati. Dia tak join time ni, sbb dia kata tak boleh keluar, tapi takpe lah. Saya dapat jumpa dia hari tu :) Heee ini dia gambarnyaaa.



Okay yang gambar bawah ni pulak, gambar time dah masuk new year. Haaa semua dah kerja time ni except Syeira, Fatin masih sekolah :) , Jihaa pulak kakak kami, dia masih belajar. Saya kerja kat TGV Wangsa Walk, Sue kerja kat Pizza Hut depan Wangsa Walk, Aina kerja kat National Geographic Kat Lot 10, Wanny pulak kat GSC Pavilion :)



Okay itu sahaja lah gambar kami semua. Sikit kan? Haha padahal korang dah menyampah tengok sbb banyak sangat kan kan? Haha sorry lah kalau saya ada buat apa apa kesilapan ke kan. Btw saya rindu kawan sekolah saya, mana koranggg menghilang? Puas ku mencarimu. Ecehhhh :p
Okay korang, I love you and I miss you <3