Wednesday, May 9, 2012

9 Mei , Wednesday

Hi I'm back :D


Assalamualaikum semua..... Lama dah saya pergi tanpa khabar berita ecehhhh actually kan bell ada je tak kemana pun hehe cuma busy dengan kerja yang tak menentu ni kan. Tamat je persekolahan ni mcm mcm kerja bell try, TGV Wangsa Walk than Chicken Rice Shop than now yang kekal sampai sekarang kerja kat APPLE, Dot Life Wangsa Walk. Okay dah stop cerita pasal kerja ni kay now story morry bout my life k *kenyit mata


Alhamdulillah kepada Allah kerana saya masih bernafas, masih boleh melihat dunia matahari bulan bintang, masih boleh melihat wajah kedua ibubapa yang bersusah payah menjaga aku yang nakal ini, masih boleh melihat senyuman kawan kawanku. Aku bersyukur kepadaMu ya Allah. Masuk sahaja bulan Mei 2012 betul betul memberikan ku makna yang begitu besar, bulan Mei juga ayahku dilahirkan, bulan Mei juga Mother's day dan bulan Mei ni juga aku telah menemui seseorang yang telah memberikan aku sinar dalam kehidupan ku yang sunyi sepi sekarang ni. Saya berharap dia juga begitu.

After SPM ni kan, semenjak dah habis sekolah ni kan. Sebenarnya lagi mengajar kita untuk mengenali dunia luar yang mempunyai belbagai-bagai lagi kerenahnya. Masa disekolah kita cuma fikirkan tentang pelajaran sahaja. Tetapi bila dah habis sekolah ni, baru lah kita tahu macam mana orang lain menempuhi kehidupan mereka dengan penuh kegelapan. Okay, this year jugak mcm mcm lah dugaan yang datang tanpa kita sedari dan tanpa kita sedar jugak yang kita sudah menyelesaikan semua uijan dariNya.So move on okay!! :)






Hiiiii Weelcome To Dot Life :D Yes, itulah kerja bell sekarang ni, takde costumer asyik capture je dekat iMac yang bukan main besar tu kan haha. So ini lah staff kat Dot Life :)




Yeahhhhh itu lah boss saya, k saya suka borak dengan dia. Dia lah Boss Daddy Brother Teacher Friend time saya kat situ. Terasa sayang pulak kalau nak berhenti nanti kan. Dan dia memang sangat sangat lah tinggi :D




Hidup Dot Life, gegirlssssssssss saya disana haha :) Dan ada yang berani mengatakan bahawa saya lah yang paling pendek di Dot Life sebab kantoi time capture ni saya jengket sikit. Alaaaa sikit jehh haha :D


Okayyyyyyy, maybe itu jelah cerita saya di Dot Life. Ehhh korang, hari tu kan saya ke Sunway Lagoon tau. Finally, saya sampai jugak disana thanks to Amalina sebab sanggup cuti sekali ikut aku kesana, aku tak pernah jejak sana lagi kau tahu tak! Dan kau ajak aku pergi Melaka dengan family naik kapal apa semua. Thanks sayang *cubit pipi tembam kau :D


Mungkin sampai disini sahaja yang mampu saya bercerita. InsyAllah kalau ada masa nanti bell akan update blog lagi k :) Salam sayang semuanya :-*