Tuesday, July 3, 2012

Birthday Girl.

                                 HI dan Assalamualiakum semua....


 2 June 2012, my bestfriend birthday. Hi awak Era Qusniza, Happy birthday sayang. I love you <3


Okay disini saya ingin memberitahu yang saya sayang merindui akan dirinya, sekian lama tak berjumpa. Haaaaa ini lah baru dapat melihat wajahnya, matanya, hidungnya, mulutnya dan pipinya. Okay sangat rindu. Kami kawan daripada kecil, rumah pun kira dekat jugak lah sebab setingkat cuma jarang lepak. Bersyukur sebab saya dapat kawan macam awak Era. Kuatkan semangat kau k, jangan menyerah kalah, berani kerana benar tau. Belajar elok elok yeee cik kak, jangan nak mengatal kat sekolah sana. Aku sayang kau.



Lama aku tak dapat suap kau kan sayang, hish rindu sangat lah. Padahal rumah kemain dekat lagi, mentang-mentang lah aku dah pindah, tapi tak bermakna lah kita susah nak jumpa k. Rumah kita tak sampai 200m pun actually kan. Jangan lupa aku k, aku tahu kau kuat k sayang.



               Happy birthday sayang. You always in my mind and my heart <3 Take care friend.


Thanks korang sebab masih ingat aku, sayang korang semua. Dorang semua ni form6 dekat High School Setapak tu haaaaa, saya dapat tapi taknak haha. Haaaaaa yang tudung putih tu, tahu lah nak pindah kan jauh pulak tu haaaa. Jaga diri kau baik baik, nanti serious aku akan rindu kau oh Amoi, bukan aku je, satu class 5Marikh akan rindukan kau lah. Jaga diri dekat sana, ingat nanti kau dah duduk jauh dengan family, duduk hostel, jangan lupa solat yeeeee sayang, study elok elok eh. Sayang kau Nur Hazliyana <3



23 June 2012, Happy birthday Mahani sayang. Thanks sebab kau selalu ada disisi aku, dengar luahan isi hati aku, sanggup jaga aku siang malam dekat hospital, jaga makan minum aku, suap aku makan. Seperti kau rasa macam mana aku rasa sakitnya time tu kena cucuk, ambil darah, cucuk air semua lah. Thank you so much k babe. Now dah susah nak lepak sama sama dah macam dulu, kalau diikutkan everyday kita lepak kan. Takpe sekarang masing masing sibuk dengan study kan, ingat kita dah besar tau, study elok elok eh, biar habis sekali nanti, kuatkan semangat kau, buang yang keruh ambil yang jernih, pedulikan kata orang. Ingat pesan aku, tuhan Maha Mengetahui segalanya k. Aku sayang kau Affizuzatul Mahani <3


Jaga bantal ni elok elok tau hehe :)

Siti Nornabila Huda :) Terima kasih semua...