Tuesday, July 3, 2012

She always Pretty :)

Assalamualaikum.


Kau ada dikala ku suka. Dikala ku duka. Setiap tangisan dan juga ketawa. Kau ada dikala ku perlu. Setia menemaniku. Pegang erat tanganku bila aku jatuh. Kau lah yang selalu menemaniku. Mendengar kisah pahit manis hidup ku. Kau lah yang di situ. Setia menunggu ku. Kau lah yang satu menjadi sahabatku. Ku tahu ku kan selalu ada pada dirimu. Dan ku harap kau juga rasa begitu.



  2 July 1994, adalah tarikh yang paling bermakna bagi saya, terima kasih kepadaMu ya Allah. Kini aku telah bersamamu, aku selalu bersama kau sayang, kau lah insan yang terbaik yang pernah aku jumpa, kau memang yang terbaik antara yang terbaik, seribu dalam satu lah. Kau memang istimewa dalam hati aku, tiada siapa boleh gantikan tempat kau dalam hati aku, takde siapa k. Aku terlalu sayangkan.

Terima kasih sayang, sebab kau sentiasa ada disisi aku, dengar luahan isi hatiku, suka bersedih sama sama, tawa menangis bersama, kira macam mana orang lihat aku, seperti dorang lihat diri kau ada disebalik wajah aku ni. Aku tak sanggup nak berjauhan dengan kau sue, aku tak sanggup sangat. Kalau boleh biarlah aku pergi dulu sebelum kau pergi, aku taknak kau tiggalkan aku k. Semuanya kita lalui bersama, kau ada masalah kau share dengan aku, aku juga begitu. Please cepat balik sayang.

Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday to SURIATI, Happy birthday to you.

Ya Allah sedihnya diri ni bila berjauhan dengan dia. Birthday dia tahun ni, tak dapat nak sambut sama sama. Nak on the phone dengan dia macam dulu, tak dapat nak nyanyikan untuk dia, dengar gelak tawa dia, senyuman dia, sakat dia, tengok muka dia tidur, betulkan tudung sekolah dia, belanja dia, suap dia makan, tolong dia jaga cc, duduk sebelah dia dalam class, teman dia pergi pejabat, bilik guru, cari cikgu, rehat sama dengan dia, habiskan makanan dia, buat homework sama sama, menyanyi birthday kawan sekelas sama sama. Eeeeeeeeeeee banyak sangat lah kenangan aku dengan dia. Langit, bulan, bintang, matahari, Tolong jaga sue untuk saya, tolong beritahu sue yang saya sayangkan dia. 

Plkn, korang kejam doeee. Kenapa lah sampai 3bulan korang kurung sue dekat situ. Dah lah susah nak contact dia, setiap hari ahad je dia dapat pegang phone. Haaa time tu lah baru aku dapat dengar suara dia, gelak tawa dia, tangisan dia. Ahad jelah kitaorang dapat on the phone and sms. Ishh ni baru aku, belum boyfriend dia si Amirul tu haaaaa, sabar eh Mirul nanti sue balik k, kita pergi sambut kepulangan dia tau. Bila kat sana aku tak tahu kau sihat ke tak, menangis ke gembira, dah makan ke belum, luka ke apa. Eeeee benci ah! Aku dah puas menagis sue, cepatlah pulang oh aku tak sabar ni haaaa. 



Tuhan tolong jagakan dia untuk aku. Dia lah segalanya bagiku. 
She is special for me. I love you forever Suriati Samsuddin. I miss you <3